Sportfood

Sportdrank à la Jolien

10

minuten

kcal

Zelf je sportdrank maken? Het kan en het is zelf heel eenvoudig!
Zelfgemaakte sportdrank, homemade sportdrank van Jolien Lewyllie

Sportfood

Sportdrank à la Jolien

Zelf je sportdrank maken? Het kan en het is zelf heel eenvoudig!

Deze homemade sportdrank is zo “easy to make” dat het in een mum van tijd klaar is. Je hebt slechts 3 ingrediënten nodig om jouw lichaam te voorzien van de nodige energie, zouten alsook vocht. Varieer gerust met smaakjes in de siropen, maar wees zeker dat je de gesuikerde variant kiest. Met een 0% siroop (wat betekent dat er geen suiker aanwezig is) ben je natuurlijk weinig op sportvlak ...

Wil jij graag dit volledige recept zien? Word member van The Women Peloton en krijg toegang tot al onze recepten!

Verder lezen?

Deze pagina is exclusief voor onze surplace en a bloc leden.

Ontdek hier de voordelen van een lidmaatschap

INGREDIËNTEN VOOR 750 ML

  • Gesuikerde siroop: geconcentreerd
  • Water
  • Zout

BEREIDINGSWIJZE

Jouw eigen sportdrank bevat best 30 gr koolhydraten per 500 ml, dus in dit geval heb je 45 gr koolhydraten nodig. Kijk de siroop goed na en vul jouw drinkbus of bidon tot je 45 gr koolhydraten hebt. Vul de rest aan met water en voeg een klein mespuntje zout toe.

Deze homemade sportdrank is zo “easy to make” dat het in een mum van tijd klaar is. Je hebt slechts 3 ingrediënten nodig om jouw lichaam te voorzien van de nodige energie, zouten alsook vocht. Varieer gerust met smaakjes in de siropen, maar wees zeker dat je de gesuikerde variant kiest. Met een 0% siroop (wat betekent dat er geen suiker aanwezig is) ben je natuurlijk weinig op sportvlak ...